vineri, 19 octombrie 2012

Organizarea crescatoriei. Partea a 2-a. Casuta multifunctionala.

Din necesitatea de a divide cat mai bine porumbeii in fuctie de necesitati am hotarat sa fac in curte o casuta multifunctionala.
Pe partea din spate am instalat un bloc de 12 boxe. Am de gand sa fac in ele 12 perechi de tineri pe care sa incerc sa ii zbor la natural in diverse pozitii de cuibar, sa experimentez mai exact. Dupa ce voi termina experientele la natural sa retrag femelele si sa zbor masculii din boxe in vaduvie.
Dupa ce se termina antrenamentele si porumbeii vor ajunge la sfarsitul ciclului reproducator am hotarat sa blochez fetele boxelor cu 3 panouri de odihnitori.
In acest fel voi folosi casuta in perioada de iarna cand voi separa masculii in ea.

8 comentarii:

  1. Frumos! Cred ca e primul site unde putem primi informatii privind modul de organzare al crescatoriei de Jucatori de Galati, fara nici o exagerare sau cearta de data asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult, pentru mine e un compliment. imi cer scuze ca nu pot publica foarte multe din pacate nu imi permit timpul si conexiunea la internet.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa crescatorie , frumosi porumbei. Zboara penele smple sau baltatii pe rosu/galben? ,Am vazut cateva filmari pe youtube de la etapele de concurs ,se miscau bine. Intreb ca ,la majoritatea crescatorilor nu le zboara.Frumoase gratarele, unde se pot gasi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Introduceţi răspunsul dvs...Multumesc pentru aprecieri. Porumbeii simpli zboara intre o ora si 2 ore, baltatii pe galben sunt cei mai jalnici, am reusit sa fac doar 3 pui sa zboare peste 30 de minute ( vorbesc de o perioada de 3 ani de selectie), cel mai bun zboara o ora jumatate, cei pe rosu zboara bine in general. Gratarele sunt cumparate din Italia, costa 17,5 euro un panou de 0,5mx1m.

      Ștergere
    2. am gresit cand am scris de pe galbeni, scuze, am un mascul si o femela care zboara 40-45 de minute si o femela care zboara o ora o ora jumatate.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveti o crescatorie frumoasa si practica. Ca o paranteza(am vazut comentariile dv. in legatura cu durata de zbor pe care o aveti la galbeni), va recomand , cu incredere, un crescator cu galbeni cu durata mare de zbor, inaltime si joc f bun: siraguri.0746 688 985 Calin.Va salut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc foarte mult pentru recomandari dar imi voi respecta decizia de a nu mai cumpara absolut nici un porumbel, atata timp cat am baltatii pe rosu si 6-7 pe galbeni de ce ar trebui sa cumpar alti pe galbeni?

      Ștergere


Large Visitor Globe