luni, 25 martie 2013

Organizarea crescatoriei. Partea a 3-a. Custile pentru zbor KIT.

Vedere din fata cu kiturile. Usile sunt duble, se pot inchide toate pentru a se prelungi noaptea.
Kit vedere din fata. Prin usa mare se dau porumbeii afara la zbor, prin cea mica de sus intra inapoi.
Odihnitorile.
Hranitor micut pentru minerale.
In partea de sus am blocat cu plasa, e un fel de mic pod care protejeaza porumbeii de caldura in exces.

Jos am mai facut o usita  pentru orice eventualitate.


Fundul e un sertar, in el pun pelete din rumegus si cand curat il deschid si adun tot.

Porumbeii primesc apa si mancare la ora 9 seara. Mananca doar la lumina artificiala.
















5 comentarii:

  1. sunt porumbei 24 am o intrebare ii zburati nehraniti este mai bine decat sa fie hraniti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ii zbor nehraniti. cand coboara le pun tava si le arunc o mana de boabe mici, porumbeii intra imediat la loc.

      Ștergere
  2. eu ii hranesc ii las 1 ora apoi le dau apa si apoi dupa ce au terminat de baut ii zbor e ok?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai putea sa faci efort, sa alergi spre exemplu, cu burta plina? Nu prea cred... ce este bun pentru tine e bun si pentru ei, cam asa trebuie vazuta problema.

      Ștergere
  3. eu zic ca nu e ok, porumbeii cand coboara satui umbla aiurea nu intra la loc.

    RăspundețiȘtergere


Large Visitor Globe