miercuri, 17 aprilie 2013

Cum te poti amagi 2 ani. Curiozitate!!!

        In anul 2011reproduc dintr-o femela cumparata cu masculul din urmatoarea poza 6 pui pe rosu.

Din cei 6 pui las in prima faza 2 femele si un mascul. Una din femele zboara foarte bine si joaca, zboara 2 ore constant si joaca 7-8 tumbe strans. Femela este cea din urmatoarea poza. 



Totul parea perfect, in 2012 imperechez femela cu urmatorul mascul.

Femela depune oua de 7 ori, TOATE LIMPEZI!!!! Hotarasc sa o imperechez cu alt mascul, vroiam neaparat sa scot pui din ea. Al doilea mascul este cel din urmatoarea poza.


Cu asta depune oua limpezi de 4 ori!!!
Nu mai stiam ce sa fac muream de nervi, singurul mascul cu care o puteam imperechea era fratele ei de mama si de tata. Cum alta solutie nu era o imperechez cu el. Din prima femela depune 2 oua bune si eclozeaza 2 pui, unul rahitic pe care l-am sacrificat si unul care se dezvolta bine. Puiul pastrat este mascul, este deosebit de sperios si agitat. In 2013 l-am imperecheat si reproduce normal.


Eram fericit, reusisem sa reproduc totusi ceva din femela. Mergand pe ideea ca femela a reprodus cu un mascul cu care se inrudea hotarasc ca in 2012 sa o imperechez cu unchiul tatalui ei. Masculul prezentat in urmatoarea poza.



Femela depune 4 randuri de oua limpezi. Azi 17.04.13 am aruncat ouale si am sacrificat femela. In interior am descoperit un lucru la care nu gasesc nici o explicatie: femela in 2 zile maxim urma sa se oua din nou! Mai mult de atat avea 4-5 oua semidezvoltate. Daca cineva are o explicatie sunt foarte curios sa o aud si eu.


        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Large Visitor Globe